Kevesebbet termel a napeleme mint amire számított?
Lehet, hogy nem jól működik?
Elromlott valamelyik eszköz vagy nem megfelelő volt a telepítés?
Sajnos gyakran előfordul, hogy a napelem tulajdonosok úgy érzik, hogy nem jól döntöttek amikor belevágtak a napelem rendszer telepítésébe. De legtöbb esetben javítható a hiba.
Felsoroljuk azokat a hibákat amelyekkel az ügyfelek leggyakrabban megkerestek bennünket:
Nézzük meg pontról pontra a felsorolást:
Miért termelhet kevesebbet egy rendszer, mint amit ígértek:
Hibajelzést ad az inverterem, vagy többször leáll:
Nem tölti az akkumulátort, vagy nem az akkumulátorból fogyasztunk éjszaka
Szerkezeti és esztétikai hibák:
Műszeres vizsgálattal meg tudjuk állapítani, hogy miért termel kevesebbet. Hívjon minket és a részleteket megbeszéljük!
A javítás menete:
Telefonos vagy e-mailes megkeresés során nagyban megkönnyíti a munkánkat, ha a következő adatokkal rendelkezik:
Ezeket az adatokat megtalálja a napelem rendszer záró dokumentációjában, vagy a kivitelezőcégtől kapott számlán, szerződésén.
Az első beszélgetés során el tudjuk dönteni azt, hogy személyes megtekintésre szükség van-e és ehhez tudunk egy mindkettőnk számára megfelelő időpontot választani. A helyszíni megtekintés költségeit, kiszállásdíj és szakmunka díja képezi, ezeket a költségeket a beszélgetés során pontosítani tudjuk.
A megbeszélt időpontban a cégünk villanyszerelője és telepítői mennek a helyszínre, ahol helyszíni műszeres ellenőrzést, hibakeresést és javítást végeznek. Amennyiben a hiba azonnal javítható, a költségek a következőképpen alakulnak. Kiszállási díj, szakmunka díja, és anyagár.
Ha a hiba összetetteb és azonnal nem javítható, akkor a hibák kijavításához tartozó anyag és munkadíjról árajánlatot adunk. Az árajánlat tételesen tartalmazza a beépítéshez szükséges anyagok mennyiségét és a javítás munkadíját is. Az árajánlat elfogadását követően egy egyeztetett időpontban történik meg a javítás.
Ha a hibakeresést és javítást biztosítóval szeretné fizettetni, kérjük előre jelezze!